1. Buntownik z wyboru - 7+/10
2. Moje własne Idaho - 6/10
3. Słoń - 5/10
4. Obywatel Milk - 5/10
5. Paranoid Park - 5/10
6. Zła noc - 3/10
7. Psychol - 2/10
W planach: Narkotykowy kowboj, Gerry.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1. Last Days - 9/10
2. Buntownik z wyboru - 9/10
3. Paranoid Park - 8/10
4. Słoń - 7/10
5. Moje własne Idaho - 6/10
6. Narkotykowy kowboj - 6/10
7. Szukając siebie - 4/10
8. Obywatel Milk - 3/10
9. Psychol - 3/10
Do obejrzenia: Gerry, Zła noc
1. Buntownik z wyboru - 9/10
2. Szukając siebie - 8/10
3. Moje własne Idaho - 7/10
4. Obywatel Milk - 7/10
5. Paranoid Park - 5/10
6. Słoń - 4/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Buntownik z wyboru 7,59 46
2 Słoń 7,18 38
3 Moje własne Idaho 7,19 19
4 Za wszelką cenę 6,56 9
5 Paranoid Park 6,33 18
6 Last Days 6,38 8
7 Narkotykowy kowboj 6,30 10
8 Obywatel Milk 6,07 29
9 Gerry 6,06 17
10 Szukając siebie 5,94 17
11 Psychol 2,52 21
Ponadto:
Zakochany Paryż 6,58 19
Kocham kino 6,00 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Buntownik z wyboru (1997) 7,30 69
2 Słoń (2003) 7,30 57
3 Moje własne Idaho (1991) 6,88 32
4 Narkotykowy kowboj (1989) 6,59 17
5 Obywatel Milk (2008) 6,35 48
6 Gerry (2002) 6,35 26
7 Za wszelką cenę (1995) 6,32 19
8 Ostatnie dni (2005) 6,28 18
9 Paranoid Park (2007) 6,18 34
10 Zła noc (1986) 6,00 6
11 Szukając siebie (2000) 5,80 30
12 Restless (2011) 5,64 14
13 Psychol (1998) 2,79 29
Ponadto:
Zakochany Paryż (2006) 6,45 31
Kocham kino (2007) 6,35 17
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Słoń (2003) 7,60 77
2 Moje własne Idaho (1991) 7,19 48
3 Buntownik z wyboru (1997) 7,07 82
4 Narkotykowy kowboj (1989) 6,68 31
5 Gerry (2002) 6,53 38
6 Za wszelką cenę (1995) 6,33 27
7 Paranoid Park (2007) 6,31 48
8 Obywatel Milk (2008) 6,24 63
9 Last Days (2005) 6,17 29
10 Zła noc (1986) 6,10 10
11 Promised Land (2012) 6,00 17
12 Restless (2011) 5,66 32
13 Szukając siebie (2000) 5,56 39
14 I kowbojki mogą marzyć (1993) 4,75 8
15 Psychol (1998) 3,00 39
Seriale:
Boss (2011) 8,13 8
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,53 32
Zakochany Paryż (2006) 6,36 42
1. Narkotykowy kowboj - 8/10
2. Słoń - 7/10
3. Buntownik z wyboru - 7/10
4. Szukając siebie - 6/10
5. Moje własne Idaho - 6/10
6. Gerry - 5/10
7. Psychol - 1/10
1. Last Days - 7-8/10
2. Słoń - 7/10
3. Moje własne Idaho - 7/10
4. Gerry - 7/10
5. Good Will Hunting - 7/10
6. Narkotykowy kowboj - 6/10
7. I kowbojki mogą marzyć - 5/10
8. Zła noc - 4/10
9. Szukając siebie - 4/10
10. Psychol - 2/10
+
Milk - ?/10
To die for - ?/10
Ballad of the skeletons - 5/10
The Discipline of D.E. - 7/10
Zakochany Paryż - 3/10
Kocham kino
PARANOID PARK forever the best!
ale może do czasu?
w końcu nadchodzi Restless.
http://www.americanfilmfestival.pl/aktualnoscm.do?id=1742
01. Buntownik z wyboru – 8/10
02. Narkotykowy kowboj – 8/10
03. Moje własne Idaho – 8/10
04. Słoń – 8/10
05. Szukając siebie – 7/10
06. Obywatel Milk – 7/10
07. Paranoid Park – 6/10
08. Gerry – 6/10
09. Za wszelką cenę – 6/10
10. I kowbojki mogą marzyć – 610
Moje własne Idaho 10/10
Słoń, Last Days, Getry, Szukając siebie, Buntownik z wybory, Narkotykowy kowboj, Paranoid Park, Obywatel Milk, ex aequo 9/10
Za wszelką cenę, I kowbojki mogą marzyć, Zła noc ex aequo 8/10
Psycho 7/10
1. Słoń - 8/10
2. Last Days - 8/10
3. Gerry - 8/10
4. Buntownik z wyboru - 7/10
5. Paranoid Park - 7/10
6. Moje własne Idaho - 6/10
7. Narkotykowy kowboj - 6/10
8. Psychol - 5/10
9. Szukając siebie - 4/10
10. Obywatel Milk - 3/10
Do obejrzenie: Restless, może Zła noc...
1 - Moje własne Idaho - 10
2 - Za wszelką cenę - 9 (najlepsza rola Kidman ever)
3 - I kowbojki mogą marzyć - 8
4 - Szukając siebie - 7
5 - Paranoid Park - 6
6 - Słoń - 6
7 - Buntownik z wyboru - 6
8 - Drugstore Cowboy - 6
9 - Obywatel Milk - 4
10 - Psychol - 4
11 - Gerry - 4
--------------------------------------
12 - Mala Noche - 3
1. Buntownik z wyboru - 8/10
2. Słoń - 6/10
3. Za wszelką cenę - 6/10
4. Paranoid Park - 5/10
5. Restless - 4/10
6. Psychol - 2/10
1. Buntownik z wyboru - 9+
2. Szukając siebie - 7
3. Moje własne Idaho - 3
4. Obywatel Milk - 3
1. Gerry
2. Słoń
3. Moje własne Idaho
4. Paranoid Park
4. Last Days
6. Restless
mam jeszcze sporo jego filmów do obejrzenia. chyba pozostały mi głownie te mniej eksperymentalne, ale i tak się cieszę, bo styl Gusa jest nie do podrobienia.
1. Moje własne Idaho
2. Narkotykowy kowboj
3. Gerry
4. Ostatnie dni
5. Słoń
6. Paranoid Park
7. Obywatel Milk
8. Restless
9. Buntownik z wyboru
10. Za wszelką cenę
Do obejrzenia: Psychol, Szukając siebie, Zła noc
1. Moje własne Idaho (10/10)
2. Słoń (9/10)
3. Szukając siebie / Za wszelką cenę / Obywatel Milk / Psychol (8/10)
4. Gerry (7,5/10)
5. Zła noc / Narkotykowy kowboj / Restless / Promised Land / Buntownik z wyboru (7/10)
6. Last Days (6,5/10)
7. Paranoid Park / I kowbojki mogą marzyć (6/10)
[producent:
1. Tarnation (10/10)
2. Dzieciaki (7/10)
3. Skowyt (5/10)]
Jestem bardzo ciekaw nowego filmu Van Santa, "The Sea of Trees", i nie mam zamiaru z góry go skreślać, bo banda burżujów z Twittera (czyt. "krytyków") wybuczała go w Cannes.